VERZENDEN:
Na ontvangst van je betaling verzenden wij je bestelling zo spoedig mogelijk, met een maximum van 2 werkdagen. Heb je haast, bel ons dan gerust even.
Voor de verzending binnen Nederland vragen wij een bijdrage van 3,50 EUR voor brievenbus-post (Happy Face, Happy Eyes, All-you-need! en Supreme Direct Eye Lift) en 4,50 EUR voor pakket-post (de andere producten).
Wij verzenden wereldwijd. Voor België geldt een vast tarief van 5,25 EUR (voor producten per brievenbus- en pakket-post). Voor alle andere landen geldt 5,25 EUR voor brievenbus-post (Happy Face, Happy Eyes, All-you-need! en Supreme Direct Eye Lift) en 12 EUR voor pakket-post (de andere producten).
Alle bestellingen worden met Postnl verzonden.
VERZENDEN ZAKELIJK
Na ontvangst van je betaling verzenden wij je bestelling zo spoedig mogelijk, met een maximum van 2 werkdagen. Heb je haast, bel ons gerust even. De factuur en folders en proefjes worden met iedere bestelling automatisch meegezonden.
Voor de verzending van orders tot 245,00 EUR netto vragen wij een bijdrage van 4,50 EUR per bestelling (verzending per pakket-post met PostNL). Bij bestellingen van meer dan 245,00 EUR verzenden wij franko huis. Levering naar het buitenland is ook mogelijk, verzendtarieven op aanvraag.
Heb je vragen over de levering, neem dan s.v.p. even contact met ons op. Wij zijn flexibel en zijn je graag van dienst.
Bedrijven kunnen op rekening betalen met een betalingstermijn van 30 dagen netto.
RETOURNEREN:
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw adres naar onze webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 4,25 per brievenbuspakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Indien het product beschadigd aangekomen is of indien het een fabricagefout betreft, vergoeden wij ook de verzendkosten van het retourneren. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info [at] solutions-cosmeceuticals.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Product ruilen?
Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info [at] solutions-cosmeceuticals.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.
BETALEN:
Je kunt bij ons op deze manieren betalen:
A. via iDEAL of Bancontact (België)
B. door een bank-overschrijving vooraf: NL21TRIO0788854585 t.n.v. Healthy Natural Products o.v.v. je bestelnummer.
C. via Paypal
D. via creditcard
E. op rekening (alleen voor bedrijven)